I'm back

Nu är jag tillbaka!

Har inte skrivit på ett bra tag för sist jag skulle det så hackar hela skiten och allt försvann. Så mitt tålamod för att testa skriva här har inte varit på topp men jag får väl fortsätta innan Emilia säger ifrån igen ;)

Helgen har jag spenderat med Roza och kompisar. I fredags kom Roza hit och jag hade hyrt två filmer som vi skulle titta på, Hairspray och I en annan del av köping. Hairspray var dåligare än väntat. Hela filmen bestog av låtar och låtar och låtar. Men I en annan del av köping var lika trevligt som vanligt ;) förrutom att jag somnade tillslut.
I lördags var det meningen att vi skulle hitta på något allihopa men så blev det inte utan vi alla "samlades" bara hos Emil och spela tv-spel och snacka, kan ändå vara trevligt ibland.
Söndagen vaknade jag med Roza och tvingade upp honom för att gå ut och gå med mig på/i stenänga. Fann då även den söta "skriften" som Roza ristat in för ett år sedan "R+C" och ett hjärta runtom. Sen bar det av hem för att vila upp sig till skolan igen.

image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0