jag visste det

Jag visste det, jag visste att det var något men något sånt här hade jag aldrig kunnat tro. Det var som om någon skar ett hål rakt in i mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. allt är så förvirrande.

Jag klara förresten provet i bokföring och tack gode gud. Jag är riktigt stol över mig själv, så som jag slet och hade mig hela veckan. Det återstår bara ett prov till, i turism denna veckan. Hade inte förvånat mig ett dugg om där kommer annat med.

Strax ska jag kila  ner till Frikis och träffa Patricia. Var ju ett bra tag sen jag tränade, en hel vecka. Usch så slarvigt men jag får tänka på att jag var flitig i annat iallafall.

Kommentarer
Postat av: emilia

I am always here babe ;)

2008-04-08 @ 14:47:24
URL: http://emilia1.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0