Snacka gojja

Sitter här vid datan och snackar gojja med Elinpelin hihi, trevligt som vanligt. Synd bara att hon är i München och inte i Sverige :(

Alldeles snart kommer Roza och då blir jag tvungen att lämna Pelin och datan. Förlåt Elin :(
Vi ska väl ta det lugnt som vanligt men jag vill hyra Juno som det pratas så mycket om. Vad jag har hört verkar den vara bra. Får bara övertyga Roza också att han vill se den, som säkert inte blir lätt  ;) Maybe.

Längtar förresten till marknaden hoppas bara vädret håller i sig. Vill inte ha för varmt så man håller på att dö bland massor med folk och inte regn. Något mittimellan hade jag nöjt mig med ;)

Nu ska jag kilalisera iväg.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bättre för varmt än regn ;).

Men ja Juno är bra!

2008-07-13 @ 00:55:16
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja ditt lilla hjärtebarn, lämna mig sådär. Fyfy! (; hihi.

2008-07-13 @ 13:53:20
Postat av: Anonym

hejsan=) Lämnar ett litet spår, fin blogg...!ha en bra kväll=)

2008-11-06 @ 20:49:27
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0