Tisdag och passa Sofia

Nu har tisdagen snart gått också. Börjar bli lite deprimerad och stressad, känner redan att sommarlovet snart är slut. Redan den första Juli idag ju.

Idag vaknade jag av det dumma bankandet från grannen igen. Jag undrar vad dem håller på med egentligen? Klockan ett hämtade jag Sofia på dagis med mormor. Får ju inte hämta henne själv för att dagisfröknarna inte vet vem jag är riktigt ;) men iallafall, jag skulle passa Sofia idag och det gick fint. Förrutom att det tar på krafterna att sysselsätta och passa en femåring som har en mun som går i 110km/h.

Vi kom hem och hon lekte lite med mina gamla favoritleksaker, ponnyhästar. Var ett stort fan av dem som mindre. ;) Sen gick vi ut i det fina och VARMA vädret. Tur att solen är påväg tillbaka, det är trots allt sommarlov ;) hihi. Vi gick ner till Belleveikiosken eller hur det nu stavas för att handla glass. Twister och fotbollssaksglass med visselpipa blev det :P Sen hemåt igen men vi stannade till på en lekplats som hon skulle leka på ett tag och då passade jag på att sola. Vid fem kom hennes mamma och hämtade henne och nu är jag helt slut.


Jag & Sofia kusin


Charmtrollet


Smile ;)


Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0