today

Idag har jag varit ute på jakten och ätit en jaktburgare och spelat minigolf med min pappa. Känns som det behövs några gånger att man umgås tillsammans och hittar på något. Det är väl så? Ju äldre man blir ju mer glider man ifrån varandra? Man växer upp och börjar sitt eget liv. Detssutom när föräldrar är skilda behövs det umgås lika mycket med båda. Så det tog jag tag i denna dag, att få umgås med min pappa.



Det gick ju inte riktigt som väntat på minigolfen ;) jag förlorade, som vanligt? Pappa lyckades få i två hole in one, fy. 
Kvällen som gått har jag som vanligt slappat och solat får vi inte glömma. Har tappat färgen helt nu och den behövs komma tillbaka. Har börjat bli en blekfis.

Igår tillbringade jag min kväll med älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0