Dagen

Vaknade rätt tidigt idag, redan vid tio tiden. Sen fick jag ett ryck av att träna så  jag sms:ade Emelie och frågade om hon ville hänga med och yes det ville hon så vi begav oss ner till Friskis. Måste säga att det känns att man inte har tränat på en månad. Fyfan vilken kondition, blä! Orkade knappt med uppvärmningen ;) och det var roligt att träffa Emelie igen. Nu ses vi knappt och förr kunde vi vara dag ut och dag in. Gjorde mig ett litet kollage på oss från all tid tillsammans


Där är bilder från sexan till nian ungefär. Som man hinner förändrar snabbt på tre år :) Positivt!

Just nu sitter jag här och tar det lugnt. Får snart hoppa in i duschen för sen ska jag iväg och hämta Emelie.D och vidare ner i stan för att träffa Tina. Två klasskamrater. Tina kommer jag fortsätta gå med men Emelie den fisen ska gå turism så henne kommer jag inte få tampas med i två år till, sorligt. Men Tina är som klassens pajjas som alltid får en på bra humör så jag ska väl överleva ;) Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på med, återstår att se helt enkelt!

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0