dagen

Denna dagen har gott sisådär fort. Vaknade upp ganske tidigt, rättare sagt redan nio.
Satte mig här lite och kollade runder på bloggare och allt vad det är som vanligt sen fick jag ett av alla mina ryck och städade hela huset, både neder och övervåning. Flitigt gjort måste jag själv säga!
Dammsög alla rum, diska och städade. Lättare att säga vad jag inte gjorde och det var  naturligtvis dammtorka, för fytusan vad jag tycker det är tråkigt. Man torkar bort dammet men det kommer bara tillbaka, lika fort som man hinner blinka.

Slut pratat om städning och damm nu. Vid två tiden for jag ner till stan för att sticka inom till optikern och få mina nya glasögon och kolla med linserna och allt gick prima. Faktiskt nöjd med glasögonen men inte så nöjd att ni kommer få se en bild ;) inte inom den närmsta tiden vill säga.

Hem igen och sen fick jag besök av Emiliapiliafilia. Vi snacka och sånt mögis som vanligt sen körde vi ner till stan för att ta ut pengar, sola och äta på max. Hemåt igen och fortsatte kackla på som höns och jag fick henne allt lite irriterad genom att inte lyssna på henne utan svara "OKEJ EMILIA" så fort hon hann prata till punkt ;) hihi, devil.

Nu har hon tyvärr redan åkt hem eftersom dumma skånetrafiken inte har mer varierande busstider, tummen ner!

Imorgon blir det en liten snabb tripp till malmö med Roza :)

Snart kallar sängen, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0