Gina tricot

Just nu sitter jag och irriterar mig lite över affären Gina tricot. För ett litet tag sedan såg jag denna kjolen som ni ser här nedan inne på deras hemsida och jag ville såklart genast ha den. Typiskt nog bor jag långt ifrån en Gina Tricot affär och närmsta ligger i Malmö så jag ringde in för att fråga efter kjolen helt enkelt. De svarade att kjolen är jätte gammal och den var slutsåld för länge sedan och de skyllde sedan på att deras hemsida nästan aldrig uppdateras men hur kan de då komma sig att de kommer in veckans nyheter varje vecka och nya kläder? Konstigt! Jag trodde på dem och åkte därför inte in för att handla den. Men i Torsdags när jag skulle in för en annan kjol så ser jag fan i mig denna kjolen och i en annan färg med, hänga på rean! De skaffar inte precis nya kunder om de är så slarviga och oärliga.





Här är förresten kjolen jag köpte där senast. Endast 149;-, billigt och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0