Hemma igen

Som sakt var. Nu är jag hemma igen efter helgens händelser :)
Jag och Roza la ju på hotell denna helgen som jag berättade i ett tidigare inlägg. Trevligt och mysigt.
Vi tog ett tidigt tåg till Malmö i Lördags och trötta var vi. Väl framme som var runt tolv tiden gick vi i stan och kollade runder och hitta några fynd. Eller några och några, jag hittade en hel del och Roza näst intill inget förrutom en tröja och så :P Vi åt på gamla traditionella Burger King på dagen och gick sedan vidare. Får se om jag orkar visa upp allt jag har köpt. Ja, vi traska och vi traska och tillslut orkade våra små fossingar inte gå längre så vi checkade in på hotellet och la oss och vila i några timmar. Sen ut igen för att äta igen och denna gången skulle det bli restaurang. Yuuuuuummi!
Men ack nej, vi letade och gick  från stationen ungefär till lite mer än triangelen och vi hittade ingeting så vi ringde Ted som skulle ge oss tips. Men på  de ställena var det propp fullt och där var kö ända ut utanför dörren så nej vi gick vidare. Uppe vid triangelen gick vi istället in på hemköp för att köpa chips och dippa ;) Ut igen och leta OCH tillslut hittade vi en vanlig restaurang med nått så när priser och bra mat. Schnitzel, pommes och rödvinssås. Såå gott! Tror restaurangen hette Gustav Adolf :) Tillbaka till hotellet vid elva tiden för att mysa och äta återigen. Hihi!


 

Denna söta jordgubbe fick jag av älskling!


Såhär såg badrummet ut!


Rummet + Roza´s ben!


Otydlig bild  men det ska föreställa en blomma som jag fick av Roza som står i en cider burk ;)


Tack för en trevlig och mysig helg älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0