kväll och helg

Nu är det fredags kväll och det känns skönt.
Sitter här nyduschad och ska snart få på mig kläder och lite smink osv. Ska ner till festivalen med massa folk. Hoppas det blir skoj och att vi slipper regnet.

Blir ingen lång kväll för mig och Roza för imorgon åker vi tidigt till Malmö för att shoppa och övernatta på Hotell Kramer :) Ni kanske undrar varför vi ska sova på hotell en sån liten bit ifrån Ystad? Jo, Roza fick en överraskning av sin mamma och det var att vi skulle få sova på hotell i Malmö en natt. Kan bli mysigt och vi är alldeles ensamma. Mys!

Nu ska jag göra mig iordning och sen kila ner.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: emilia

Ha så kul på hotellet xD <3

2008-06-28 @ 17:32:32
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0