Ny dag, nya tag!

Ny dag, nya tag! somsagt.

Vaknade redan vid sex tiden av att Roza´s väckarklocka ringde och han stängde av, den ringde och han stängde av sen var det kvickt upp ur sängen för att hinna med bussen till brösarp där han jobbar. Nu sitter jag här och som vanligt har jag städat undan och bäddat efter älskade lortgrisen. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra (som alla andra dagar). Tänkte gå ut och sola men såklart försvinner solen, otur! 

Ikväll ska jag nog hänka med Patricia till Malmö, hon ska nämnligen hämta ut sitt löshår (förhoppningsvis) som har klyddat. Sen ska vi nog ha myskväll med godheter osv, mums.  


Kommentarer
Postat av: emilia

hon handla nyss nytt tkt jag:O

2008-06-17 @ 16:45:01
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0