Torsdag

Då har det hunnit bli torsdag nu . Känns lite stressad för snart hinner sommarlovet ta slut redan :O
Därför vill jag ta vara på tiden, men det är svårt när det ibland inte finns något att göra. Äsh!

Igår var vi samlade hemma hos Ted för att titta på fotboll. Som många av er veta så loosa Sverige mot Ryssland. bad bad!

I Onsdags var jag som sagt med Patricia i Malmö. Hon skulle in till den hon köper löshår av och höra hur det har gått med det iomed håret blev helt slitet och trassligt och räligt efter en och en halv månad. Hon fick bara 20% rabatt nästa gång hon ska handla hår där vilket är mycket dåligt. Iallafall hann vi gå och titta i lite affärer innan de stängde. Bla. Gina där jag ville ha likadan kjol som jag har visat här nedan men den hade inte kommit in. Nästa affär blev h&m där jag hittade ett par vita tygskor billigt, fast de var högre upp om benet, om ni förstår? men inte alls mycket och de gick på 129;- :) Jätte bekväma och snygga. Jamen Iallafall så åkte vi tillbaka till Ystad där Patricia bjöd på varm banan och choklad, godis, chips och cola som jag älskar. Mummaaaa! :D jag tiggde till mig massage också , hiihhi. Tack världens bästa vän! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0