060820

Såja, nu var träningen klar. Det var skönt att kunna prata av sig och avreagera sig på ett sätt som man får något positivt tillbaka som då träningen.

Jag vill bara berätta för er som inte vet om min underbara pojkvän. Vi har nu varit tillsammans i ungefär 18 månader, alltså ett år och ett halvt år. Vi träffades sommaren 2006 genom vänner och har hållt ihop.
Han är som en stjärna som lyser upp och gör mig glad. Han är helt enkelt bäst på sina vis. Även fast det kan bli tjafs och gnäll ibland så älskar jag honom ändå lika mycket men inte bara det. Kärleken växer för var dag som passerar. Aldrig att jag kan tänka mig ett liv utan honom, nix.

Jag älskar dig Robin Rosenkvist

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0