Argsint

Just nu kokar jag som en kastrull med kok hett vatten. Jag är så arg så arg på allt och alla just nu. Det snurrar runt med massor med Varförvarförvarför i mitt huvud?
Varför ska alltid jag vara punkten som sitter på tvärren?  Varför ska alltid jag vara på fel plats vid fel tillfälle? Varför ska jag alltid vara barnet som får ta skiten för andras problem? Varför ska jag ta all kritik och framför allt ensam?
När ska någon ta insitiv och se  min besvikelse och hur jag mår över allt detta? När ska någon titta in i hur jag mår och förstå?. Jag är trött på att vara dockan som man slänger huller om buller, jag har också känslor.

Snälla sluta, det gör ont!

Skolan har inte gått bättre. Idag fick vi reda på att vi har massor med prov framför oss och nationella på det. Lärarna borde väl kunna säga till i tid och inte samma vecka provet ska ske. Vi måste göra proven snabbt och direkt efter börja på något nytt men i självaste verket tänker dom inte som vi. Det tar år och dar för dom att rätta prov, det kan väl inte vara så svårt? Speciellt inte om man är lärare och troligtvis har ett facit på det hela.

Just nu har jag lust att dra ner till gymmet och få ut min enorma kick som jag fått av all ilska. Då går det bättre och träningen blir mer av då. Pyttsan på allt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag hottar inte runder med dig.. ska inte iheller.. LOVAR ;)

2008-03-26 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0