God kväll!

Nu var det kväll igen och snart dags för att lägga sig.

Runt tre tiden mötte jag Emilia för att gå i stan och fika.
Det blev en god fika på Snuggles. Onyttig som jag kan vara tog jag varm choklad och "kladdkaka" som inte alls var kladdig utan torr och för söt så den åt jag inte mycket av. Emilia testa något som jag aldrig hört talas om förr, vit choklad? istället för varm choklad. Smakade helt okej men inget jag själv hade tagit :P Hon åt även en Bagel med olika saker i ;)

Sen traska vi iväg till några affärer och tittade för det mesta runt. Jag kan som vanligt inte låta bli att köpa något eller ens låta bli att titta. Så det blev ett par spets trosor för både mig och Emilia och ett par byxor som jag la undan till imorgon.

Byxorna är ungefär i denna model under, fast kortare på längden :)



image14               image16

                                  Bilder från H&M




Nu ska jag titta lite på Efterlyst och sedan nanna. 

Tschüs!
                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0