Helg

Hellu!

Då var det minsann helg :) riktigt skönt att få sova ut lite igen.
Den korta skolveckan har varit bra. Roligt att träffa alla vännerna igen men örk på proven som sagt.

Kom nyss upp ur  badet där jag la och plugga på idrotts provet vi har på tisdag. Jag var inte med på den första teorin och den andra och sista gick fort och krånligt till, så det förvånar mig inte om jag sitter som ett frågetecken när provet väl sker. Men det är inte allt i världen. Ikväll kommer troligen Roza hit, men jag vet inte än. Blir väl vila och mysa som vanligt.

Igår blev det Malmö. Jag och Emma bestämmde oss snabbt och lätt för att åka in efter skolan iomed vi slutar så pass tidigt. Vi tog tåget tolv och var inne tre kvart senare. Jag skulle fynda efter klänningarna på Gina tricot som jag berättat om. Tre stycken fick jag med mig hem, en grå, svart & vit. Lätta och enkla färger som passar till det  mesta. Jag fick också med mig två vanliga brottarlinnen därifrån, en snygg klocka från Ur och Penn och slutligen ett par söta skor :) Kommer upp bilder här sen förmodar jag, det vill säga om jag orkar.

Adjö



image68 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0