Lördag

Då var det redan lördag och lov detssutom :D

Igår sket bland annat jag och Emma i skolan iomed att det var hp-dag och vi skulle göra olika aktiviteter och det var dom flesta inte pigga på. Jag hämtade upp Emma vid nio tiden och vi stack och träna en stund, flitiga som vi är. Sen bar det av till H&M för att hämta mina bralls, nöjd med mitt köp ;)

På kvällen kom älskling hit och mös med mig och just nu är han påväg hit ikväll igen, kan det bli bättre? nej.
Vi ska antagligen bara ligga och lata oss i sängen och titta på Melodifestivalen, som sagt tycker jag Sibel kan vinna. Det blir antagligen en och annan tur med GH med som Roza tror han kan spöa mig i, men jag ska allt visa honom. Hihi!

image18


Imorgon bär det av till Emilia för lite fest, gutt.

Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Emiliaa

SIBELL SUGER

2008-03-15 @ 23:13:04
URL: http://Emilia1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0