Måndag

Näst sista dagen på lovet nu och om en halvtimme är det bara en dag kvar. Både sorligt och roligt, dels för att jag har längtat efter kompisarna i klassen och för att jag tycker om att passa tider och ha saker att göra. Sorligt för att det är jobbigt med alla prov och tester som kommer och att gå upp tidigt. Men det blir väl bra, två år till sen är det slut.

Egentligen vill jag hellre gå i skolan än att komma ut och jobba. I skolan får man ju träffa sina vänner och ute på jobbet blir det slit och slit. Inget som man kan göra åt ;) bara att acceptera.

Helgen har gått fort. I Fredags var det lite fest hos Fredde men vi åkte lika snabbt därifrån kändes det som. Kanske bäst så iomed värsta snöstormen började och det hade troligtvis blivigt svårare att komma därifrån senare.

I Lördags tog jag det mest lugnt och slappa framför tv, det behövs ibland. Något som alla bör göra någon gång men för min del blir det rätt ofta. Är man lat så är man. Hihi!

Igår, Söndag kom min älskling hit, Roza. Vi bara mös som vanligt och det blev en lugn dag där med men med lite sällskap så blir det bättre. Speciellt med en av favoriterna <3

Också då Måndag, idag åkte Roza hem och jag begav mig ner till gymmet i kylan för att träffa Patricia och träna. Gick hyffsat bra men man är såklart lite lat efter en veckans lov och massa onyttigheter. Efteråt solade vi vars 15 minuter och det blev en del kacklande som vanligt när det är jag och Patricia :P Men roligt.
 
Imorgon ska jag åka med Pappa in till Malmö för ett litet ärende. Ska nämnligen titta efter en tantakjol i fint tyg som jag kan klippa i sönder till en fin sommarkjol, hoppas på ett bra fynd.

Då var lovet snart slut, nya tag. Hoppas alla har haft ett lika roligt lov som jag.

image54

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0