Tisdag

Då var det tisdag.
Dagen började med idrott men vår slarviga lärare hade inte informerat om var vi skulle vara. Först traska vi ner till badhuset men där skulle vi inte vara och inte i idrottshallen iheller för den delen så slutligen fick det bli tråkig teori. Där jag inte fattade någonting som vi snart ska ha prov på, nicht gut!

Och nu sitter jag i skolan och har karaktärsämnen, inte roligt det iheller. Nej nu får jag sluta kvida!
Om cirka 30 minuter har vi lunch och ännu en lektion med karaktär, sen var dagen slut. Tack och lov, för idag är jag ordentligen trött!

Ikväll gäller det att träna med Patricia igen, kanske sola också? vi får se.

Adjö så länge!

Kommentarer
Postat av: Emiliaa

HEJ CEO DU E DUSSIG

2008-03-11 @ 16:28:46
URL: http://Emilia1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0