Torsdag

Tiden rinner iväg. Nu är det redan Torsdag och jag sitter här hemma igen.
Veckan har varit väldigt händelserik. I Tisdags blev det tjejkväll hos Emilia. Vid halv sju tog jag & Patricia bussen mot Sjöbo för att senare träffa Emilia, Emilia och Elina på Konsum. De andra handlade allt som behövdes till Taco som dom skulle äta (jag åt hemma). Sen hem till Emilia och fixa allt och resten av kvällen blev det massa tjejsnack + spöksnack? ;)

Alla var lite skrajja i slutet av kvällen. Jag och Emilia gick ut med hunden som skulle rastas och tyckte att vi kunde vara lite busiga och knacka på för att skrämmas lite. Vem hojtar mest där inne om inte Patricia? haha! :)
Halv tolv kom Roza för att hämta mig och sen blev det sängen.

Onsdag vaknade jag upp hos Roza. Idag var det dags för grillning i Oran. Börjar bli lite tradition varje år på påskveckan. Halv fyra stack jag till Emilia för att senare cykla vidare till Konsum för att handla korv och så fick det bli. När det var färdigt drog vi till Stoffe där de andra var, Stoffe, Roza, Ted & Johan.
Vidare till Oran och när vi var påväg tillbaka började det snöa och mina fötter kändes som tennisbollar så kallt det var. Vi bestämmde oss för att ha en filmkväll hos Roza på kvällen så vi stack vidare dit. Minns inte vad den ena filmen hette men den andra var Beck. Slut för denna dag!

Idag Torsdag sitter äntligen hemma igen framför datorn. Borta bra men hemma bäst? Ja.
Idag vet jag inte vad som händer, vill iallafall ner och träna men har inget sällskap så jag får väl pallra mig ner ensam. Efter ska jag nog träffa Therese för att sola. Är sugen på att bada varmt nu när man varit en frysen höna i några dagar. Det är snart April och det kommer snö nu? nej usch. Denna sommaren vill jag att solen ska hålla sig i.

Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0