Tråkigt men sant, tillbaka i skolan.

Då var man tillbaka i skolan igen, tragiskt. Roligt att träffa alla kompisar igen men speciellt Emelie, Tina, Emma & Mysan :) Emelie babblar på som vanligt och Tina är lika konstig (klantig?) så allt är som vanligt igen. Tina tappade mobilen i golvet och nu startar den inte, nästa problem är hur hon ska få den lagad för det vet såklart inte hon men det löser sig nog.

Just nu har jag karaktär och Emelie sitter här bredvid och flabben går i 110 km/h. Ibland tänker man att det kanske vore bra med öronproppar i skolan? Vi får vänta och se på det bästa (att hon tappar rösten då). Vi fick även veta idag att vi ska redovisa snart om vårt företag och det kommer gå åt skogen för jag kommer inte ihåg något men det löser sig det med. I eftermiddag ska vi har turism med LL som dom andra i klassen har döpt henne till. LL betydde lesbiska Lisbeth men fråga mig inte varför. Kanske för hon skrev att jag var vacker som en dag i mina betygskriterier. Ajsing på det!

Ikväll ska jag mysa med Roza och ta det lugnt igen. Träningen och solningen blev av igår istället och det gick bra som vanligt. Gick även i stan med Patricia innan och fick några fynd med mig. Visar upp här senare. Nu kom min lärare därför måste jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0