gårdagen

Hejssvejs!

Gårdagen då, valborg. Runt sex tiden kom jag och R till Robert för att umgås med folk och grilla. Sen skulle de andra vidare till Vomb medans jag och R gick hem till honom och Emilia och Johan hem till sig. Egentligen var jag ganska sugen på att följa med till Vomb men R dricker inte därför var det inte speciellt kul för honom så jag fick vara lite snäll och umgås med honom.

Vaknade upp hos R vid elva tiden och satte igång tv:n och fick som vanligt sysselsätta mig själv tills han vaknar som alltid är vid ett-två tiden. Såna som honom borde vara pigga och fulla av energi hela dagen tycker man, men nix. Nu sitter jag hemma igen och det är lov, ett litet sådant men det uppskattas ändå ;)


  
Det blev lite bilder som sysselsättning resten av kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0