Hemskt

Nu har en vecka snart gått och vädret har varit på topp hela tiden, skönt. Har fått mig lite färg av att plugga ute i trädgården. Mestadels är det inte färg utan massa fräknar som kommer fram och lite röd färg :P

I skolan idag satt en del av klassen och kollade runder på youtube.com. Alla samlades runt en dator och titta, nyfiken som jag är gick jag också dit. Fyfan, jag skaka och är 100 på att jag kommer få mardrömmar av dessa filmerna här nedan. Det handlar om fotbollspelare som plötsligt dör under deras matcher! hemskt.

Den första är fotbollspelaren Miklos Feher som kolapsar.

Den andra handlar om en arabisk fotbollspelare som "blir tagen av en ängel över döden" som övertar hans kropp, om jag nu förstog det rätt!

Den tredje är Antonio Puerto som också koplapsar.


 


 



Kommentarer
Postat av: emilia

läskigt :O

2008-05-11 @ 16:54:03
URL: http://emilia1.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0